lørdag den 11. april 2020

Hæklet Ninja


Jeg har efterhånden haft garn til at ligge til en Ternet Ninja i over 6 mdr. Men da jeg var gravid med Arthur, var det bare lidt sjovere at lave ting til ham. 
Men nu er Arthur så stor, at han sover nogle gode lange lure, samt han kan ligge på gulvet og lege længe, når man sidder sammen med ham. Det betyder, at der er kommet en smule mere tid til hæklenål eller strikkepinde.
Derfor bestemte jeg mig for, at nu var det nu og jeg begyndt på ninjaen. 
Og her er han! Det er dog nogle uger siden efterhånden, men jeg er stadig helt bagefter med indlæg her inde 🙈
Han er hæklet efter en opskrift fra nettet, som desværre ikke er tilgængelig længere, men der findes andre forskellige opskrifter, hvis msn skulle få lyst til at lave en. 

1 kommentar:

  1. Hvor er den fin :-)
    Rigtig god påske til jer og pas godt på hinanden :-)

    SvarSlet