fredag den 10. april 2020

Strikket hue og min marts måned



Som overskriften fortæller er der flere ting i dette indlæg. 
Jeg har sat mig for at jeg vil blive bedre til at strikke. Jeg har før strikket karklude, et par halstørklæder og ellers var det sidste nye jeg lærte at strikke - strømper. 
Jeg begyndte derfor på en hue af noget garn fra gemmerne. Huen blev færdig og blev luftet på en gåtur, næsten lige da Danmark lukkede ned pga corona.
Men glad for huen det er jeg og håber at jeg kommer til at bruge den lidt mere til næste år. 


Jep så er der en der har haft fødselsdag 🙈 Et år ældre er og første fødselsdag som mor! Jeg skulle have holdt fødselsdag for min familie, men det blev aflyst et par dage før pga corona og min far er i risikogruppen. Men jeg blev fejrer af min mand og søn og så kom min søster om eftermiddagen til Oreo cheesecake som jeg havde bagt ❤️


I disse mærkelige tider, har min mand arbejdet hjemmefra. Det kan godt være lidt en udfordring i en lejlighed og med kontor i stuen og samtid en dreng på 5 mdr som leger, spiser, fjoller og græder i samme rum. Men vi har klarer den og Arthur har nydt, at have sin far i nærheden i hverdagen. 

Det første lange stykke tid efter Arthur var blevet født, har det regnet næsten non stop og vi har derfor ikke fået brugt bæreselen meget. Derfor gik manden og jeg med Arthur i selen, en aftentur en dag i det skønneste solskin. Det var bare lige en lille tur, hvor jeg skulle forbi og hente en pakke med garn. Men turen var dog lang nok til, at mindste manden faldt i søvn på vej hjem i sin bæresele. 

Nå det var lidt nyt herfra. 
Håber i trods corona får en skøn påske 🐥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar