søndag den 10. april 2016

Forårs weekend






Jeg har haft en skøn weekend!! Den startede i går med Forårsmesse i Aalborg Kongres & Kultur Center og derefter en tur i Zoo, hvor jeg fik årets første is og var et smut inde forbi dovendyrene som lå og sov i træerne :) Jeg elsker simpelthen forår!! Dagen sluttede af med nybagt chokoladekage med 80% chokolade oven på og creme fraiche til :P

I dag har det bare stået på afslapning, plante et par nye blomster i krukker på altanen (akeleje og fransk anemone), er helt vild med min nye franske anemone! Og ellers en løbetur i det skønne vejr! (Det er også ved at være en tre uger siden jeg sidst har taget mig sammen til at snører løbeskoene). For første gang i år måtte jeg smide løbejakken det var simpelthen for varmt! Nu står den snart på aftensmad, brune ris og sammenkogt med kylling, edamam bønner, løg, champignon, squash, spidskål, gulerødder og cocktailpølser. Mums! 

Det sidste af weekenden ender nok med at blive brugt på sofaen med enten hækletøj eller strikketøjet, en god serie på Netflix og min dejlige kæreste ved min side (og måske en af kattene). 

Håber i alle har nydt jeres weekend :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar