søndag den 27. maj 2018

Varm strik og hækling


Har vejret ikke bare været skønt på det sidste?? 
Jeg nyder weekenden! Igår var jeg på stranden med en skøn veninde! Det var super hyggeligt og lige vejr til det uden at det blev for varmt! Nu er der også kun 14 dage til at manden og jeg tager til Rhodos, det glæder jeg mig vildt meget til. 
Jeg har også fået færdiggjort en strømpe, som jeg har strikket lidt på den sidste uges tid. Da jeg ikke er så øvet i strømpetrikning endnu, er det med at holde det ved lige, selvom vejret ikke lige indbyder til strikkede uldstrømper. Strømpen blev fin syntes jeg, dog synes jeg at striberne ved hælen ikke er så gode, men garnet er jo farvet som det er, så det er jo svært at styre, hvor striberne skal være :) 
I dag har dagen indtil videre stået på en løbetur og tøjvask og nu vil jeg slå masker op til maggeren af den viste strømpe! 
Håber i nyder weekenden og måske har fået strikket/ hæklet på nogle projekter? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar