fredag den 20. september 2019

Baby klar




Hvis i har fulgt med på Instagram, har i nok set at jeg er ved at have hæklet en del ting til baby. Her  ovenfor er der billeder af de seneste hæklerier til baby. Jeg har hæklet nogle savlesmække fra bogen “Lun” af forfatteren, som også er kendt fra bloggen “Lutteridyl”. Jeg glædet mig til at se, om de passer når bebs kommer til verdenen. 
Der ud over har jeg hæklet en flagranke, som hænger inde på babyværelset. Opskriften kan findes hos Karenklarbeak.dk. 
Skildpadden på det øverste billede er fra Vibemai. Jeg har før hæklet en,  til en skøn veninde og hendes datter og forelskede mig da i opskriften og måtte selvfølgelig lave en, til når min egen lille søn kommer til verdenen Jeg har valgt at putte en rasleboks i, så den kan fange babys opmærksomhed og ikke “kun” bruges som bamse. 
Alle tingene er hæklet i 100 % bomuldsgarn, noget fra Søstrene Grene, Hobbii samt fra Stof og stil. 

I dag er der 25 dage til termin og jeg tænker, at vi her hjemme så småt er klar til at tage imod baby,
når han bestemmer sig for at melde sin ankomst. 
Vi har alle tingene, som vi lige tænker, at vi får brug for til baby, det første stykke tid og nu er vi ved at ligge sidste hånd på babyværelset. 
Jeg tænker at jeg vil lave et indlæg senere, hvor jeg lige viser babyværelset, hvis det har interesse. 

God fredag og weekend til jer alle :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar