onsdag den 5. november 2014

Et halvt tæppe





Nu er jeg halvvejs med mit tæppe!! :) Det måler omkring 88 cm nu, så nu kan jeg sidde og lune sig under tæppet mens jeg hækler på det :) 
Jeg er lige begyndt på den 4. farve, som er den mint, som i kan ses på billedet her under, så mangler jeg bare den den mørke blå-grønne/ grønne farve og så den lime. Tror det bliver så fint!! Jeg mangler selvfølgelig også at lave en kant rundt. Har planer om at den bare bliver grå, og ellers har jeg ikke helt bestemt mig endnu for hvordan den ellers skal se ud. 





Husk i kan få en rabatkode til webshoppen (Garn10), hvor jeg har købt alt mit garn til tæppet her, ved at hjælpe bloggen op over 310 følgere på Bloglovin!! (Bloggen er nu på 304) :) 

 
Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar