fredag den 26. december 2014

Mine Julegaver



Håber i alle havde en rigtig hyggelig juleaften! Det havde jeg og jeg var så heldig at få nogle fantastiske gaver :) Her er et lille billede af dem. 
Jeg fik: produkter fra Clinique, 
årets julepynt fra Georg Jensen, 
Georg Jensen Margurit øreringene,
Stine A pitit Feather creol øreringe,
en Philippa Gregory bog - Den Hvide Dronning, og
Georg Jensen Vivianna bestik. 

Jeg elsker mine gaver! 
Og så er jeg så heldig at min dejlige veninde, som jeg har kendt siden gymnasiet kommer forbi i dag, så vi kan bytte gaver. Vi ser ikke hinanden så tit, da hun bor i Århus og jeg i Aalborg. Men vi har denne lille hyggelige tradition at vi giver hinanden julegave, og når vi er hjemme hos vores familie på juleferie mødes vi lige og får snakket lidt, ønsket hinanden god jul og byttet gaver :) 

Håber i nyder jeres jul med familie og venner :) 

Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar