lørdag den 27. december 2014

Og lige en mere...


I sidste indlæg skrev jeg at min veninde kom forbi og at vi har den tradition at give  hinanden julegaver og det er SÅ hyggeligt og vi har efterhånden gjort det i en del år nu. Men i skal da ikke snydes for at se hvad jeg fik! 
Jeg fik denne skønne bog, som jeg har ønsket mig - Fletninger, step by step-guide. Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve nogle af de fine fletninger af. Så tusind tak til min dejlige veninde!! 
Jeg glæder mig til at se hende igen, og have lidt mere tid til snak, end vi havde ved julegave bytningen :)❤️ 

Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig bog, den kan du få mange timer til at gå med :-)
    Sidste år fik jeg en nailart bog, den har jeg meget gavn af :-)

    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er allerede helt vild med den. Men det kræver lidt øvelse når man skal flette på sig selv og ikke andre :) ih jeg har også lige købt en del ting til nailart, men kunne da godt bruge en bog med inspiration :)

      Slet