søndag den 8. marts 2015

Lækre sunde choko pandekager



I går lavede jeg nogle vildt lækre choko - banan - proteinpandekager! Nok de lækreste jeg har smagt! Opskriften er fra Julie Bruun's blog som hedder Julie Bruun
Der er vildt mange lækre opskrifter, hvis man er vild med proteinopskrifter, så smut forbi og se hvad hun ellers laver! Jeg skal bestemt også have afprøvet hendes bønne brownie!!!

Julies opskrift finder i her, men ellers får i den også lige her: 

2 æg 
1 banan 
1 tsk salt 
1 spsk sødende (jeg brugte akacie honning) 
1 tsk bagepulver 
1 spsk bagekakao 
1 spsk fuldkornsrismel (jeg brugte kokosproteinmel, men andet mel kan også bruges) 
1 spsk proteinpulver med chokoladesmag (man kan istedet tilsætte mere mel og kakao) 

Jeg piskede det hele sammen med en håndmixer og sørgede for at bananen blev rørt helt ud, ellers kan det kommes i en blender. 
Steg pandekagerne i en smule kokosolie, ca 3 pandekager på en pande.  Opskriften er til 2-3 personer. 

Topping:
Jeg brugte vanille skyr rørt med hakkede mandler. Det blev toppet med det sidste af de hakkede mandler, 80% hakket chokolade og kiwi skåret i tern! 

Mums!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar