søndag den 27. september 2015

På pindene



Jeg har byttet hæklenålen ud med strikkepinde her i weekenden. Jeg kan ret og vrangmasker og jeg kan strikke 2 masker sammen og slå om, men jeg har aldrig strikket efter opskrift og aldrig strikket noget noget hvor jeg skulle strikke 2 m sammen eller slå om. Men nu prøver jeg! 
Og jeg kan godt afsløre at det var ikke helt nemt! Jeg kunne bare ikke få det til at passe og jeg tror jeg har piller op 5-6 gange og startet forfra inden jeg kom så langt som på billedet! Men nu passer det og jeg forsøger at være meget omhyggelig og tælle og tælle! Inden jeg begyndte lavede jeg også to strikkeprøve for at finde ud af hvilken størrelse pind jeg skulle bruge. Det endte med en 5,5 mm istedet for en 5 mm som jeg oprindeligt havde købt til projektet. 
Opskriften finder i her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar