søndag den 18. oktober 2015

Selvlysende uhygge

Det er lidt tid side der sidst har været et blogindlæg og det er ikke fordi jeg ikke har været kreativ. Har simpelthen bare ikke fået sat mig ned og lavet indlæg. Så her får i et på en skøn søndag hvor stuen er fyldt med den dejligste efterårssol! 


Det er jo oktober og jeg har fået hæklet et lille selvlysende Egon spøgelse! Opskriften finder i her. Han skal bare holdes under noget lys eller hænge i et vindue hvor der er godt med lys/sollys. 
Jeg gar brugt alm bomuldsgarn og så 2 tråd af selvlysende garn. 
Det var lidt stift at hækle med men jeg synes han blev rigtig god! 



Jeg har også fået strikket noget mere på mit halstørklæde så det går stille og roligt frem af med tungen lige i munden og indimellem et par pinde som skal pilles op ;) 


Nu vil jeg sætte tænderne i nogle dejlig nybagte boller og nyde resten af min søndag! 


God søndag eftermiddag/aften til jer ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar