fredag den 23. oktober 2015

Nyt garn, nye projekter



Jeg har fået købt lidt nyt garn til et par nye projekter! 
Det ene projekt er med Tusindfryds Hverdagsuld og er til en pude i tunesisk hækling til min søster. Jeg har vist før vist et billede af noget smukt tyrkis blåt vand som var den farve hun ønskede sig puden i. Jeg er allerede i gang, så endnu engang har jeg gang i alt for mange projekter samtidig. 
Det andet garn som er Peruvian Highland Wool, er til et hemmeligt projekt som jeg meget snart viser på bloggen :) 

Og lige til noget lidt andet, nemlig jer! Jeg blev helt forbavset, da jeg kiggede på min blog her i dag og opdager at der nu er over 400, som følger min blog! Jeg vil bare sige tusind tak, for at i gider følge, det er jeg rigtig taknemmelig for ❤️ Og self. velkommen til alle de nye følgere :) 

Rigtig god weekend til jer alle!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar