søndag den 24. juli 2016

Ferie


Endelig har jeg også sommerferie. Det er godtnok kun en uge, men så går der også kun omkring 8 uger, før jeg har 3 ugers ferie igen, og så er det tid til bryllup og Bali :) 
Nå men i denne ferie uge skal jeg op til mine forældre nogle dage og så skal jeg og min kæreste, eller rettere forlovede er det jo nu, måske på tur til Givskud Zoo med min søster og hendes kæreste senere på ugen. 
Ellers står det bare på afslapning, nyde vejret, tid til at læse en god bog og endelig tid til at hækle og måske strikke lidt!!!! 
Jeg regner med at få min poncho færdig denne uge, så jeg kun mangler at hæfte ender! Jeg mangler også kun at hækle 11 firkanter, inden jeg kan hækle dem sammen til anden del af ponchoen :) 

Jeg håber i nyder sommeren, ligemeget om i har haft ferie, har ferie eller stadig venter på ferie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar