mandag den 22. maj 2017

Plante projekter


Her hjemme er der gang i et par planteprojekter! Som i sikkert ved er jeg vild med planter og der er planter alle de steder der er plads til at klemme en ind i vinduer, reoler, hylder osv. 

Jeg er nu ved at forsøge mig med at spire en avocado og forhåbentlig få et lille fint træ. Jeg har forsøgt før, der hvor vi tidligere boede, men der er lidt mere lys i den nye lejlighed, så nu prøver jeg igen. I skal nok få lav til at se, hvordan det går. 

Min mand har også et planteprojekt i gang. Han har købt et system, hvor planterne skal stå i vand. Som det første billede viser er frøene plantet i nogle rockwool agtige dutter, som står i vand. De er nu spiret og skal snart over i det lille hus, som i kan se på nederste billede. Planterne skulle vokse meget hurtigt i dette system og man kan høste af det mange gange og der vokser nyt op. Jeg glæder mig til at se, hvordan det virker :) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar