mandag den 5. juni 2017

Flere projekter på én gang


Hmm måske jeg ikke burde have starter et nyt projekt nu når jeg allerede er igang med minimum 2 andre (og har faltisk et 3 som ligger i en pose og venter), så nu er det faktisk 4 projekter jeg har gang i. 

Nå jeg har jo altid en karklud på pindene og ud over det skrev en veninde, at hun vildt godt kunne tænke sig sådan en poncho, som jeg hæklede til mig selv sidste sommer (se den her). Så jeg lovede at hækle sådan en poncho til hende også, som hun kan bruge her længere hen på sommeren, når den bliver færdig. 
Så havde jeg set sådan et fint mønster som min mor havde strikket en karklud i. Så da vi var hjemme på besøg her i weekenden, fik jeg lidt hjælp til teknikken i mønsteret, og ja det var jo ret simpelt. Så da jeg kom hjem igår måtte jeg selvfølgelig igang med at slå op til en ny karklud. 


Der ud over har jeg gang i en hæklet boble pude, som jeg egentlig har været i gang med i et par år efterhånden og den er blevet trevlet op og starter forfra, da der var for stort mellemrum mellem boblerne og så gik jeg i stå igen efter at være begyndt igen med mindre mellemrum. 
Det skulle have været en indflytningsgave til min søster og hendes kæreste, men jeg må se om jeg kan nå at få den færdig, til når de flytter igen, om en 3 måneder tid. 



Har i også altid gang i flere ting? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar