søndag den 25. juni 2017

Så langt så godt


Som jeg tidligere har fortalt, er jeg igang med at lave en poncho, magen til den jeg lavede til mig selv. Jeg har en veninde, som blev helt forelsket i min og spurgte, om jeg ville lave en til hende. 
Jeg igår var jeg så lidt over halvvejs med ponchoens første del og jeg fik hæklet en del igår, så nu mangler jeg kun 7 firkanter for at være helt færdig med første del. Så mangler der bare 32 firkanter til anden del ;)


Vi er også endelig ved at være helt på plads i den nye lejlighed. Vi mangler dig at komme helt på plads på ekstra værelset/kontorer. Der roder stadig lidt men det er lidt svært at finde ud af, hvordan man lige skal have alle tingene. Min mand har en meget stor stationær computer og kræver derfor et stort skrivebord, da han også indimellem arbejder hjemme. Så skal vi også have plads til min mands hobbyting, da han laver noget elektronik og programmere tingene. Og ja jeg vil jo også gerne have have plads til mit garn og hobbyting. Vi har alle tingene der inde og det meste er på plads men alle overflader er fyldt med ting vi ikke helt ved, hvor vi skal have eller ting, som vi har sat på plads, men så alligevel bliver flyttet rundt på, fordi det endnu ikke er en fast plads det har. 

Jeg ville gerne have haft hvide lofter, men vi bor til leje og udlejer vil ikke bruge penge på noget, så hvis det skal gøres er det os der skal bruge tid og penge på det og så det jo alligevel udlejer der vinder på den energi vi har lagt i det når vi flytter, da han jo så har fået forbedret lejligheden gratis. Så jeg må lære og leve med de brune lofter indtil vi engang har penge til et hus ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar