lørdag den 8. juli 2017

Tip og gode råd modtages


Endelig er der kun 2 uger tilbage til jeg får sommerferie!!!! Glæder mig! Trænger til at slappe lidt af i mere end bare en weekend, ovenpå et travlt efterår og forår.

Min mand og jeg har lige bestilt en rejse - en hel uge i ROM og jeg glæder mig helt vildt!! 
Vi har flere gange snakket om, at vi gerne ville til Rom og ja det skal vi så nu. 
Jeg skal self have pakket hækle og strikketøjet i kufferten. Selvom turen til Rom virker som en lille smuttur i fly i forholdt til de 12 timer vi sad i fly, da vi skulle til Bali, så jeg tror ikke hækletøjet når at komme frem der, men det skal helt sikkert frem når vi holder siesta og får sig en bid mad, eller på altanen ved hotellet om aftenen efter en lang dag i centrum.

Jeg har kun været en lille smuttur i Italien, da min familie og jeg for mange år siden, var på ferie i Østrig og vi en af dagene kørte over grænsen til Italien og var der i et par timer. 

Er der nogle af jer, som har gode tips til Rom eller bud på gode spisesteder eller andet?? Ja så  modtages de med kyshånd!!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar