torsdag den 8. februar 2018

Hæklede små dyr



Her går tiden med at hækle en masse fine ting til min veninde 💕 Bien og pingvinen er til en barnevognskæde hvor jeg bare mangler at hækle en mariehøne og så samle kæden. Jeg er også igang med en sprutte som bliver SÅ fin. 
Lige nu ligger jeg syg, men håber på at blive rask inden lørdag fordi på lørdag kommer min veninde på besøg sammen med 2 andre dejlige damer! Vi har alle fire gået i gymnasie sammen for snart mange år siden! Det bliver så hyggeligt og jeg glæder mig til at se dem igen. 

Der ud over er min mand og jeg ved at planlægge at flytte igen! Og ja til maj er det et år siden vi flyttede ind i den lejlighed vi bor i nu. Da vi flyttede ind i denne lejlighed gav jeg afkald på min altan  og den savner jeg virkelig! Den nye lejlighed vi har fået er 12 kvm mindre end den vi bor i nu, tilgengæld er der en KÆMPE altan med en skøn udsigt og den er nyrenoveret og der er vaskemaskine og plads til tørretumbler og ingen af delene har vi nu. Det er spændende men glæder mig ikke helt så meget til at skulle pakke alle ting ned igen, faktisk hader jeg denne del af det. 
Nå men alt bliver jo sikkert godt og der er det mest fantastiske lysindfald i lejligheden så trods vi mister 12 kvm så er de kvm der er bedre udnytter plus der er en masse plusser ved den nye som vi ikke har nu :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar