søndag den 28. januar 2018

Avocado Planten igen

28. Januar 2018

Her under kan i se, hvordan det er gået med Avocado planten, siden jeg sidst fremviste den på bloggen. Sidste gang skrev jeg, at jeg havde sat 3 avocado sten i vand og at en var spiret. De to sidste spirede desværre aldrig, men denne vokser rigtig godt. 
Den er ved at blive til en stor flot plante og skal til foråret/sommer nok plantes om og i en større potte. Lige nu får den vand to gange om igen. Hvis den mangler vand begynder bladede at hænge. Den står i vinduet lige nu, men jeg ved endnu ikke om den kan stå samme sted hen over sommeren, da der kommer sol om eftermiddagen og hele aftenen, men så må jeg bytte lidt rundt på planterne igen. 
Jeg synes at den vokser ret hurtigt og hurtigt bliver en flot plante så bare igang med en masse avocadoer og en masse tålmodighed i starten :)

23. September 2017
12. Oktober 2017
11. November 2017
30. December 2017

Ingen kommentarer:

Send en kommentar