søndag den 25. marts 2018

Lige ved og næsten - sjal færdigt


Mit sjal er færdigt eller næsten ihvertfald! Garnet slap desværre op da jeg manglede at hækle det sidste lille stykke af kanten. Men sådan ser det altså ud 😊
Elsker farverne og overgangene!! Jeg må prøve nogle andre farve kombinationer fra Mayflowers også! Garnet er sponsoreret af Hobbii.dk og kan findes på deres hjemmeside! 
Mønsteret på sjalet er “Secret Paths” af Mijo Crochet. Jeg har brugt nål 4,5 men tænker at nålen gerne måtte have været lidt større, da jeg synes at sjalet er blevet lidt for kompakt ;) 
Men alt i alt er jeg virkelig glad for resultatet og jeg glæder mig til at tage det i brug. 

Håber i nyder søndagen og det forårsagtige vejr :)



2 kommentarer:

  1. Hej Mette. Meget smukke farver, hvad er det for et garn du har brugt?

    SvarSlet
  2. Kan man lave dette som begynder ?

    SvarSlet