torsdag den 19. april 2018

Flytning - ny lejlighed


I lørdags havde vi familie og venner til at hjælpe med at flytte igen.
Jeg nævnte vist i et tidligere indlæg at min mand og jeg skulle flytte igen i en bedre lejlighed end den i havde. Derfor er der heller ikke blevet tid til hverken strik eller hækling på det sidste. 
Nå men vi er slet ikke på plads endnu, men det kommer vi nok.

I dag nyder kattene og jeg vores nye store altan!! Det er så skønt at have altan igen og specielt når den er så stor ❤️ Her er lige et par billeder både fra i dag og fra før vi flyttede ind. Jeg glæder mig til at få en masse skønne planter ude på altanen 🌱



Vi skulle gene få hængt lidt flere ting op i dag, det tager bare lang tid og larmer meget, da vægge og loft er beton, så der er ikke så meget at vise indefra endnu andet end flytte rod endnu. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar