søndag den 1. april 2018

Baby hæklerier


Igår påske lørdag var min dejlige veninde og hendes mand lige et smut forbi for at hente den lille baby pakke jeg havde lavet til dem og deres kommende barn. 
Nogle af tingene havde min veninde bestilt og så har jeg tilføjet lidt forskelligt også! De blev rigtig glade for kurven med alle de hæklede ting (og et par købte). Så nu glæder jeg mig bare til at hilse på den lille nye når han/hun engang melder sin ankomst. 

I kurven var der: 
En skildpadde med en rasleboks inden i 

En tobenet kanin med knitrepapir i ørene 

En lille sød blæksprutte

En fin lille barnevognskæde

Sidst min ikke mindst et par luftballoner! 

Så havde jeg kønt en lille strikket hue og de her 2 fine langærmede bodyer 💕


Jeg håber i nyder påsken! Her hvor jeg er i Nordjylland har der været skønt vej! 🐣

Ingen kommentarer:

Send en kommentar