søndag den 22. juli 2018

Evigheds puden


Jeg har vist tidligere skrevet at jeg for tiden arbejder på at få færdiggjort nogle projekter, som har ligger meget længe eller jeg bare har været lang tid om at få færdig. 
Jeg har nu fået færdiggjort den fine gule karklud, som bare har taget rigtig lang tid, da jeg har strikket strømper og alt mulig indimellem, men nu er den færdig! 


Så jeg har kaster mig over dette noget ældre projekt. Faktisk skal det blive til en pude til min søster, men det har indtil videre tager mig 3 år at nå bare her til! Ja du læste rigtigt... 3 år!! Tilgengæld er det en berejst pude, den har både været med på rejsen til Bali, Rom og Rhodos. Tænker altid at jeg tager den med og ikke andre hækle/strikke ting, for så er jeg jo ligesom nød til at hækle på den, hvis jeg skulle få lyst i løbet af rejse! Nu må vi jo så se, hvornår den bliver færdig 😂

Har i også sådan nogle projekter liggende? :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar