søndag den 4. november 2018

Det færdige resultat






Tadaa... så kan jeg endelig vise jer den færdige boblepude eller evighedspude, som jeg har kaldt den!! 3 år efter jeg begyndte på puden... den har været trævlet op og startet forfra et par gange... den har været med på rejser både til Bali, Rom og Rhodos, men nu er den endelig færdig og jeg kunne i går give den til min søster, som har venter tålmodigt i alle årene!! 🙈 
Puden er hæklet ud i et stykke og foldet på midten og hæklet sammen i siderne og lidt i bunden. Så er der syet en lynlås i ca. halv størrelse af pudens bredde og derefter var den klar, til at flytte ind hos min søster! 

Jeg er også blevet færdig med mine fine gule strømper! Så nu er jeg klar til at hoppe i støvlerne uden at fryse fødderne på en kold dag på legepladsen på jobbet.🧦


Ingen kommentarer:

Send en kommentar