lørdag den 1. december 2018

Det sørme, det sandt, December


Så blev det 1. december og det betyder, her hjemme, at nisserne må komme frem fra deres skjul.  Sidste år forelskede jeg mig i de fineste små nisser fra tantetråd, jeg fik dem bare aldrig hæklet. Men i år fik jeg købt ind til dem og jeg har derfor været i gang med julehæklerierne 🎄 
Det er de sødeste små nisser, som er lette at lave. Jeg har indtil nu lavet 3, men jeg vil gerne lave alle 4. Der er to forskellige piger og to forskellige drenge. Jeg synes de er så nuttede og nu sidder de og pynter rundt omkring i vores lejlighed.
I dag skal jeg også i gang med vaniljekranse bageriet så duften af jul spreder sig snart sammen med duften af starin fra kalenderlyset. December er bare hyggelig ❤️







Ingen kommentarer:

Send en kommentar