lørdag den 4. maj 2013

En Fantastisk dag ❤

I går var vejret helt fantastisk og kæresten og jeg havde i går været sammen i 4 år ❤
Det fejrede vi ved at spise brunch, nyde det gode vejr, shoppe og self. spise en lækker middag til aften. :) Det var en virkelig hyggelig og dejlig dag og elsker min skønne kæreste! Her kommer et par glimt af dagen i billeder:


Super lækker brunch på Cafe Stygge Krumpen i Aalborg

Vi var et smut forbi Fru Ronne i Aalborg,
som har rigtig mange lækre ting.
Der købte vi 2 små dåser te og en pose nymalet kaffe.


Det var hvad jeg købte. En T-shirt som jeg synes er super fed! En cardigan, det kan man jo altid bruge og den her er så dejlig blød og let en kvalitet. En trøje som jeg bare synes er virkelig pæn og elsker farven :)

Vi lavede en rigtig god forret med: rejer, ærtespire, salat,
semi-tørrede tomater, mozzarella kugler og hvidløgs flutes.

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar