onsdag den 29. maj 2013

Zpagetti katte kurv

Patrick har også et bud på hvordan kurven skal bruges.

Ja, det var så sådan her jeg havde forestillet mig,
at kurven skulle bruges.


Ja jeg lavede et indlæg i går, hvor jeg viste at jeg havde været ved at hækle en katte kurv af Zpagetti garn, en flot stor rund kurv. Men, men, men.... katte har jo deres egen vilje, så i stedet for at ligge nede i kurven (som jeg havde forestillet mig), synes de to banditter at det er meget bedre når den er klasket sammen, for så kan man putte på/i den på alle mulige måder!
Den er i brug hele tiden, enten af den ene ellers af den anden, men hvis man nu kommer ind og der er optaget, kan der sandelig også være plads til to :) Ja en alternativ måde den kurv bliver brugt på, men de er glade for den så det er fint :)

Oswald med sit bud på hvordan kurven kan bruges.


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. jolis paniers pour ces chats (Smukke indkøbsvogn for disse katte)

    SvarSlet