torsdag den 9. maj 2013

smukke vaser :)

Kähler Botanica Mini vaser
Hele serien af Kähler Botanica Mini vaser.
Billedet er lånt fra New Livingtime

Jeg har været så heldig at vinde en giveaway på Idas blog :) Gevinsten var et gavekort til Lime Din Bolig på 250 kr.
Jeg havde været inde og kigge på Lime Din Boligs hjemmeside i forbindelse med Idas giveaway og set at de havde nogle vaser, som jeg er blevet helt vild med. Så da jeg vandt vidste jeg præcis hvad gavekortet skulle bruges på, nemlig de smukke mini Botanica fra Kähler. Jeg synes vaserne er utroligt flotte da jeg elsker formen på dem, at de ikke er ens og de støvede farver som passer så fint sammen :) Nu har jeg de 2 første og ønsker mig de sidste 3 i serien :) Serie af vaserne er også lavet i stor udgave, som kan bruges som gulvvaser :)
 

Kähler Botanica Mini vaser
De 2 flotte Kähler Botanica Mini vaser,
som jeg modtog i går.
 
Kähler Botanica vaser
Kähler Botanica vaser, hele den store serie som gulvvaser.
Billedet er lånt fra Kähler

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Er også blevet helt vilde med dem, så de står også på ønskeseddelen nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er altså også så flotte når de står samlet synes jeg, og så er de heller ikke vildt dyre, lige til en ønskeseddel :)

      Slet