fredag den 11. juli 2014

Bryllup




Så er kæresten og jeg næsten klar til at ta' til bryllup i morgen :) Jeg glæder mig, da jeg aldrig har været til bryllup før! Det er en af min kærestes kammerater der skal giftes. Det er et tamilsk bryllup, så jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvilke traditioner der er og bare til at være med og opleve det hele :) Vi skal tidligt afsted i morgen, da vi skal med tog i 3 timer, så festtøjet må vente med at komme på til vi er fremme :) 
Jeg blev nu meget tilfreds med indpakningen jeg fik lavet og heldigt at jeg havde fået købt bånd nok, da det var lidt svært at vide, hvor meget jeg skulle bruge. 
Nu håber jeg på dejligt vejr i morgen og en rigtig hyggelig dag :) 

God weekend!! 

Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar