torsdag den 10. juli 2014

iPad cover med Bobble stitch (popcorn maske)


For snart længe siden købte jeg dette hæklekit til et iPad cover med harlekintern i bobler fra bloggen Lutter Idyl. Det har faktisk bare ligget og venter på at jeg tog mig sammen og fik tid til at prøve at hækle de her sjove bobble stitch. Jeg har planer om at bunden skal være mørk og ternene i lys og på den anden side omvendt. Jeg er først lige gået i gang her til formiddag og har derfor ikke fået hæklet så meget, og har kun fået lavet en boble. Men det skal nok blive fint tror jeg, når jeg kommer lidt længere. Så må vi se om jeg kan finde ud af det med at lave ternene en anden farve :) Nu vil jeg smutte på tur til Rold Skov og hygge og grille :) 

God dag og nyd vejret! 

Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Jeg er først for nylig stødt på en opskrit med bobblestitch, og måtte så lige finde et sted så jeg kunne se hvordan det bliver lavet. Det er en sjov maske synes jeg. Jeg vil helt klart lave noget mere med B-stitch ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det giver en rigtig sjov effekt synes jeg :) Overvejer også at lave en pude når iPad coveret er færdigt.

      Slet
    2. Ja det var da en god ide :)

      Slet