lørdag den 9. januar 2016

Nye løbebukser og snevejr



I dag var jeg en tur ude at løbe i det fantastiske snevejr. Jeg har fået nye vinterløbebukser som er vindtætte og vandafvisende så de skulle jo prøves. Det var så dejligt at få nogle ordentlige vinterløbebukser. Løbebukserne er fra Nike og hedder Nike Shield. Mine gamle løbebukser var billige og ikke særlig varme.



Efter løbeturen gik jeg og kæresten i Zoo. Der var nærmest helt mennesketomt og man kunne komme til at se da dyrepasseren fodrede tiger og løver. Der var heller ikke så mange dyr udenfor ud over isbjørnene, kameler, lamaer og lidt flere, resten måtte vi ind og besøge i deres huse. Det var en rigtig god tur og en flot tur gennem parken/skoven på vej hjem :) 


Løbebukserne skal nok blive flittigt brugt inden kæresten og jeg endelig skal på ferie sammen. Turen går til Bali til September så jeg skal jo lige se om jeg kan nå at komme lidt i bikini form inden rejsen ;) 

Håber i har haft en skøn lørdag og en god søndag til jer alle :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar