tirsdag den 16. februar 2016

At strikke baglæns


Sådan ser det ud når strikketøjet driller og mange mange pinde må strikkes baglæns for at finde den manglende maske! Så nu er jeg tilbage til hvor jeg var for nogle uger siden! MEN JEG FANDT DEN MANGLENDE MASKE! Hvis det før var med tungen lige i munden og tælle masker, så ved jeg ikke hvad jeg skal nu for at få alle masker med :/ 
Det her halstørklæde bliver vist først færdig og klar til brug til næste vinter! Men på med strikke vanten igen og så må ve se hvor langt jeg så når inden jeg skal pille op igen ;) 

2 kommentarer:

  1. Det er så trælst at skulle strikke baglæns, men når man finder fejlen, giver det en vis form for tilfredsstillelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig øv, men fedt at finde fejlen. Garnet gør også at det ikke "bare" kan trevles op, for så filter det sammen, så det skal strikkes baglæns har jeg efterhånden erfaret ;)

      Slet