torsdag den 4. februar 2016

Nyt iPhone tilbehør til løbeturen


Her i søndags var jeg endelig en tur ude at løbe efter at have været syge. En ting jeg ikke kan undvære er mit løbesrmbånd til min iPhone. Den er altid med til at måle rutens længde, tid osv og ikke mindst til musik. 
Jeg har været så heldig at få lov til at teste dette løbearmbånd fra Onkelbillig.dk


Jeg var ude at løbe en dag i regnvejr ca 3,4 km med armbåndet på. 
På løbearmbåndet er der en nøglelomme, hvilket jeg synes er meget smart, desværre passer den ikke så godt hvis nøglen ikke er rund og den må kantes i, men det kan sagtens lade sig gøre. 


Det er nemt at få telefonen i og sætte stikket til høretelefonerne i. Dog savner jeg en rem eller lille lomme, hvor det overskydende ledning fra høretelefonerne kan snoes om eller gemmes væk, da det er træls med en masse ledning der hænger og dingler når man løber. 

Som sagt regnede det en smule da jeg var ude at løbe og den holdt fint tæt. Dog ville jeg ikke bruge den, hvis det øser ned da jeg ville være nervøs for, at der kunne trænge vand ind af hullerne til høretelefonerne, som er i hver ende, på trods af, at de vender ind mod armen. Armbåndet sider fint på armen når man løber og kan tilpasses ens arm så det passer uanset om man har små eller store overarme. Den genere ikke når man løber og jeg er overordnet meget tilfreds med armbåndet som passer til mine ugentlige løbeture :) 
Armbåndet koster 79 kr og fås lige her hos Onkelbillig.dk 
Hos Onkelbillig har de også en masse andet tilbehør til mobilen så smut ind forbi og se om der ikke er noget som kunne friste :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar