fredag den 22. februar 2013

Fredagshygge

Så blev det fredag og jeg nyder vinterferien trods den nærmer sig sin slutning. I dag har jeg bare nydt dagen og holdt en hygge dag. Jeg bestemte mig i dag for at gå en tur og gik op i den nærmeste skov/park. Her kom solen så dejligt frem og jeg kom helt i forårshumør :)
 
 
Forårshumøret steg en tak da jeg opdagede disse små forårsbebudere. Så er det snart forår når erantis tittet frem.

 
Da jeg kom hjem gik jeg igang med at bage denne hindbær roulade. MMM den blev rigtig god, trodt ovnen kom til at stinke at brændt kage, da rouladen hævede så meget at den klistrede sig om ribberne i siden af ovnen :/



Men nu er det tid til råhygge med, dyne, roulade, tv og har fundet hæklenålen frem så den er klar til brug efter jeg er færdig med at klistre med roulade.
Så synes min kat Oswald at det så rigtig huggeligt ud, så han ville da lige deltage i råhyggen.
 
 
Nu vil jeg snart gøre mig klar til at skulle ud at spise med kæresten ❤
 
God aften til jer alle :)


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar