mandag den 25. februar 2013

Voodoo

Grunden til overskriften er ikke, som det kunne lyde, at jeg skal til at sidde og lave voodoo på en dukke som forestiller en jeg ikke kan li, men at jeg har hæklet en voodoo dukke/nålepude. Voodoo dukken er en jeg har lovet at lave til min søster.
Han har længe siddet med kun et ben og manglet begge arme og øjne, men jeg har nu fået ham lavet færdig. Han måler ca. 7 cm i højden. Han er blevet rigtig sød og derfor syntes jeg at i skal have lov til at se ham, inden han flytter hen til min søster.
 
hækling
Voodoo dukke


hækling
Voodoo dukke


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Har du en opskrift på dukken ? :) Den er nemlig rigtig sød :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lykke
      Det er en opskrift jeg har fundet på ravelry.com
      Jeg har desværre ikke linket længere, men mener bare at jeg søgte på voodoo :)

      Slet
  2. Mange tak :)
    Jeg prøver at kigge der :D

    SvarSlet