lørdag den 23. februar 2013

T-light cover

Jeg har været igang med at hækle endnu et t-light cover og denne gang eksperimenterede jeg lidt med farver, så istedet for de er helt ensfarvede med en farvet kant, har jeg lavet en farvet stribe i midten. Jeg synes selv at resultatet blev ganske godt :)




hækling
T-light cover



hækling
T-light cover


DIY T-light cover:

Glasset har en omkreds der måler: 18,5cm i bunden og 21,5 i toppen. Glasset er 8,5cm højt. (Der er ikke lavet udtag undervejs i vejledningen. Den passer uden.)

Jeg har brugt hæklenål 3,5

1: lav 41 liftmasker som samles til en ring med en kædemaske

2-5: lav 2 luftmasker, lav stangmasker i alle masker hele vejen rundt. Samel i 2. luftmaske med en kædemaske. (Skift evt farve her.)

6-8: Lav 2 luftmaske i ny farve, lav stangmasker i alle masker hele vejen rundt. Samel i 2. luftmaske med en kædemaske. (Skift evt farve)

9-12: Lav 2 luftmaske i ny farve, lav stangmasker i alle masker hele vejen rundt. Samel i 2. luftmaske med en kædemaske. Bryd snoren og hæft

Kant: Vælg den farve kanten skal være og lav fastmasker hele vejen rundt. Afslut og hægt

Hæft alle de løse ender.

(Hvis det er ensfarvet, laves der stangmasker rundt som beskrevet ovenfor, alle runder 2-12.)

Hvis der er noget i vejledningen, i ikke er helt med på, så skriv, da det er første gang jeg laver en vejledning som andre skal følge :)




Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar