fredag den 16. maj 2014

Bachelor...




Hvis man har fulgt lidt med på bloggens facebook side har man kunne se at det den sidste uges tid har set sådan ud som på billederne. Jeg har haft travlt med at læse og skrive og er nu godt i gang med bachelor opgaven. Men der er lang vej endnu til det endelige resultat, men der er self. stadig lidt tid til den 11/6. Vi har fået godkendt vores problemformulering som skal afleveres på mandag så nu ved vi at vi bare kan fortsætte opgaven i det spor vi var begyndt :)
Så de næste uger kommer nok også til at foregå som den sidste uges tid, nemlig med masser af bøger og skrivning :) 
Håber i nyder bededagsferien, det gør jeg hvertfald, og savner lidt et tæppe at hækle på. Jeg er godtnok begyndt at lave lapper i Rosie Posie udgaven, men jeg savner lidt at være i gang med et projekt hvor man bare kan hækle der ud af i næsten en uendelighed! Nå men har ikke lige garn til et større projekt andet end Rosie Posie lapper, så må nok nøjes.

God weekend!! :) 



 Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar