onsdag den 7. maj 2014

Lidt siden sidst


Det er ved at være en lille uges tid siden, der sidst er kommet en opdatering. Siden sidst har jeg været til min farmors 80 års fødselsdag, hvor hun fik de 2 fine hæklede puder. Dem blev hun virkelig glad for og ringede et par dage efter og spurgte om jeg vil lave en 3. pude til hende magen til de 2 andre, så det skal jeg i gang med. 
Kæresten og jeg havde også 5 års dag den dag vi var til fødselsdag, og derfor blev det ikke rigtig fejret, vi har så været ude at spise efterfølgende :) 
Der kommer nok ikke til at ske så meget her på bloggen den kommende tid, da vi i studiegruppen så småt er begyndt på vores bachelor opgave (35 sider), som skal afleveres den 11/6 og så eksamen i den efterfølgende uge. 
Der er jo ikke så vildt lang tid til den 11/6 og 35 sider er en del så derfor vil det meste af min tid/ energi blive brugt på opgaven :) 
Efter eksamen i uge 25 står den på dimission tirsdag i ugen efter, hvor jeg skal have mit endelige bevis på gennemført uddannelse :) Det bliver så fedt! 
Men nu skal bachelor lige overståede først med nogle lidt for intense uger!!!!
Men følg med på facebook, der vil der helt sikkert komme lidt flere små opdateringer end her på bloggen, de næste uger. :)

Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksamen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) Det bliver SÅ spændende! Og bliver godt at få den opgave færdig og afleveret d. 11/6 :)

      Slet