tirsdag den 28. april 2015

Jubii!! Ny inspiration!


I morges kom der lidt ny inspiration - 2 nye hæklebøger! "200 Hæklemønstre" af Sarah Hazell og "Tunesisk Hækling" af Sys Fredens! Nu glæder jeg mig til at sidde og slappe lidt af her efter arbejde og kigge lidt i mine nye bøger! 
Lige lidt opdatering efter at have kigget lidt i dem: 200 Hæklemønstre er helt fantastisk! Den lever fuldt op til mine forventninger og jeg kan slet ikke forstå at jeg har kunne undvære den!!  Personligt synes jeg at den er meget meget bedre end "Hæklerens store teknik- og mønsterbog" da den faktisk skuffede lidt. Jeg vil sige at "Hæklerens store teknik- og mønsterbog" er nok en super bog til nybegyndere hvorimod "200 Hæklemønstre" kan bruges af de erfarne og øvede og stadig være udfordrende med nye mønstre! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar