fredag den 1. maj 2015

Så bliver det sundt ;)


Nu prøver jeg noget nyt. Jeg har for første gang bestilt noget hos Årstiderne. Jeg har bestilt en grøntsagskasse, for at se om vi her hjemme ikke kan få klemt nogle flere grøntsager ind i hverdagen. Kassen bliver leveret hver uge og jeg glæder mig allerede til den kommer første gang! Kassen indeholder både lette og grove grøntsager og en del af dem er nogle jeg alligevel render og køber hver uge som f.eks gulerødder, agurk og tomat! 
Så nu bliver der leveret en hel kasse grøntsager hver uge som skal spises, da der jo kommer en ny ugen efter. Der er grøntsager til ca en uge og den vi har valgt koster 228 kr om ugen med levering og det hele, hvilket jeg ikke synes er så galt igen for en uge! Dette er bare nogen vi lige afprøver her til at starte med og hvis det er en succes vælger vi nok at blive ved. 

Nogle af jer som har prøvet at få sådan en kasse leveret? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar