torsdag den 23. juli 2015

Smukt og enkelt




Vil lige vise jer lidt smykker. Jer som har fulgt bloggen lidt vej jo at jeg har en passion for smykker! Jeg er lige faldet over en hjemmeside Hvisk som har rigtig fine og enkle smykker til overkommelige priser. Jeg har tager lidt billeder af de smykker fra Hvisk som hvertfald er på min ønskeseddel og som jeg nok også ender med at købe lidt af inden for nærmeste fremtid! 
Ringene havde jeg tænkt at man kunne mixe alle tre samtidig, det ville se så flot ud og ellers kan man jo vælge en eller to alt efter hvad man er til den dag :)

1: White Pearls Chain Trio Ear Studs Gray Rodium; 520,-

2: Water Lily Five Zirconia Ear Studs Gold; 400,-

3: Dot Ear Studs XLarge Gold; 220,-

4: Ribbon Ring Narrow Grey Rodium 1,5 mm bred; 130,- 

5: Ribbon Ring Narrow Gold 1,5 mm bred; 150,- 

6: Ribbon Ring Narrow Silver 1,5 mm bred; 120,- 

Og så er der self Candy armbånd fra Stine A som er så fine og sommerlige og fynter så fint på en solbrun arm! Og så er de ikke så dyre og skrøbelige at man ikke kan bruge den til hverdag på arbejde hvilket jeg elsker :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar