lørdag den 4. juli 2015

Sommer!




Nå nu er det rigtigt blevet sommer!! Jeg har vist ikke fortalt her inde at jeg har fået mit vikariat i den børnehave jeg er i forlænget igen, så istedet for jeg kun har til og med juli har jeg fået 4 mdr mere, så til og med november!! Det er virkelig skønt, for jeg elsker at være der! Jeg skal arbejde hele sommeren da jeg inden forlængelsen havde sagt ja til at arbejde hele juli, for at kunne få en ekstra mdr. Jeg har jo heller ikke optjent ferie, men der er lige til at jeg kan få ferie i uge 32! Hvor jeg allerede har en masse planer! 

Nå men det har været en varm uge på arbejde, især fredag var helt slem! Men har alligevel nydt sommeren har jeg har haft fri. Blandt andet men en tur til Blokhus strand for at grille. Det var en rigtig hyggelig tur og det er SÅ længe siden jeg har været på stranden om sommeren og kunne få lidt sol! 


Jeg har også nydt vejret på altanen! Tager sol og hæklet. Det kan jo lige så godt slås sammen, så keder man sig ikke når man tager sol ;)


Jeg gar også købt dette lækre garn i den blå farve som jeg venter på skal komme med posten. Det skal blive til et fint hæklet sjal :) 

Nå men i dag står dagen på udflugt til Mønsted Kalkgrune og Viborg. 

God weekend og nyd vejret! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar