mandag den 30. december 2013

Året der gik, i billeder

Jeg oprettede bloggen her i februar 2013, hvilket jeg har været super glad for st jeg valgte at gøre :) 
I maj havde kæresten og jeg 4 års dag og var på cafe og spise lækker brunch, det var en skøn dag med  god mad, hygge og shopping :)
Så var jeg for første gang nogensindet på Egholm hvor vi havde pakket en madkurv som vi havde med, så selvom det blæste lidt rigeligt, var det nu meget hyggeligt. 
En dejlig tur til vesterhavet med smuk solnedgang og is. Skøn sommer!! 
Så var kæresten og jeg med min søster og hendes kæreste i Reepark, også første gang jeg var der. 
Og ja så var jeg jo i Berlin her i december :)
 Det var lidt af året der gik med oplevelser :)



Ja jeg fik også hæklet en masse i 2013. Jeg fik bla hæklet mit første dyr, så fik jeg hæklet en woodoo dukke til min søster. En af de ting som der hoppede en del af nålen af var kurve i zpagetti garn, det blev til nogle stykker i årets løb :) 
Det er også blevet til et par DIY i løbet af året, bl.a. på nogle rigtig søde glasbrikker. De to største projekter og dem jeg er aller mest stolt af blev både påbegyndt og gjort færdig. Det ene er babytæppet som er det første babytæppe jeg har lavet, og så med tilhørende barnevognskæde, suttesnor og rangle. Og ja så det aller største projekt af dem alle nemlig mit evighedsprojekt, hyggetæppet i granny stripes. Det begyndte jeg på i februar lige da jeg startede bloggen og det blev færdig i starten af november! Det tog lang tid, men er utrolig glad for resultatet og klar til at begynde på et nyt :) 

Det var så året der gik på bloggen og jeg kan fortæller at bloggen her er lidt over 10 måneder og har fået 159 følgere på Bloglovin og 38 Faste læsere på Google Friend Connect. Der ud over er der udgivet 200 indlæg og bloggen har fået sin egen facebook side med 64 følgere :) 



Nu begynder dagene at blive længere og snart er det sol og sommer igen. 
Jeg vil ønske alle et rigtig godt nytår og sige tak til jer alle for året der gik og tak for at i har villet følge min blog :)

GODT NYTÅR!!  


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar