onsdag den 18. december 2013

Julegaveindpakning sat igang :)




Så er jeg gået i gang med at pakke alle julegaverne ind :) I år har jeg hæklet en masse små juletræer, som kommer på pakkerne sammen med til- og fra- kortene :) I år har jeg også købt noget snor, som jeg har brugt som gavebånd. Det synes jeg nu er kommet til at se rigtig fint ud og det passer godt til de til- og fra- kort som jeg har i år. Jeg synes at pakkerne kommer til at se rigtig hyggelige ud både med til- og fra- kortene, snoren og de hæklede juletræer :) Opskriften til de hæklede juletræer finder i her
Nu kender jeg en eller to, som helt sikkert vil sidde og forsøge at læse kortene, når de læser indlægget her, for at se om pakkerne er til dem :D Ha ha, men i må vente til jul med at se, hvilke pakker der er til jer :) 

Hvor langt er i med gaverne? 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar