søndag den 31. maj 2015

Mit første løb

 

Så kom dagen! Jeg sagde jo for læææænge siden ja til en sød veninde, da hun spurgte om vi skulle tilmelde os Feminas Kvindeløb på 5 km ruten! Siden da har jeg været ude at løbe mindst en gang om ugen, men jeg har dog ikke været oppe at runde de 5 km endnu og slet ikke løbet op af de stride bakker som er på Feminas rute her i Aalborg. 

 

Der var en masse forskellige telte sat op på pladsen med alle mulige gode ting og sager. Der var smagsprøver, frisk frugt, man kunne købe løbetøj og sko og så var der stande, hvor vi fik udleveret vores t-shirts inden løbet. 

 
Så jeg tilbragte formiddagen med søde Annika her!
Nu er vi bare klar!!! 

Løbeturen gik godt, selvom vi et par steder måtte gå lidt, når bakkerne blev for stejle (eller når kondien ikke var, som vi gerne ville den var), men i mål kom vi da og jeg er meget godt tilfreds med mit resultat! Det var mine første 5 km, mit første løb og en rute, hvor det gik meget op og ned så med tiden 35:57minutter er jeg rigtig glad!!! 
 

Der skal self. strækkes ud efter løbet og så skal der spises!!! Jeg havde lavet kyllinge sandwich inden løbet, som vi havde taget med og vi fik fundet en lille plet i læ bag teltene, hvor vi kunne spise, snakke og evaluere lidt på dagen :) 
 

Vi fik også udleveret en goodie bag med alverdens lækre smagsprøver, cremer og blade! 
Så jeg takker Annika for en hyggelig og hård formiddag og jeg vil bare lige sige:
Mega godt løbet søde!!!!!
Skal vi gøre det igen næste år? ;) 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar