lørdag den 11. januar 2014

New in og frisør tur

 

Jeg har simpelthen købt mig en rigtig lækker taske og jeg er super glad for den :) Det er mærker Anna Field, som jeg synes laver nogle super fine tasker og til  meget overkommelige priser :)  Jeg elsker det at der er så mange rum i den så det hele ikke bare roder sammen i bunden af tasken. Der er både en lomme for og bag på tasken. Der ud over er der 3 rum indvendig, hvor det midterste er det største. I det største rum er der også 2 lommer til mobilen eller andet og 1 lomme med lynlås. Nu glæder jeg mig rigtigt til at få den brugt :) 

 
Jeg har også købt mig en ny fin pung med masser af plads til kort inden i. Min gamle pung var ved at gå helt i stykker så jeg havde ledt efter en i lidt tid som ikke var alt for dyr :) 

Så er jeg også blevet klippet, hvilket var virkelig tiltrængt, nu har jeg ligefrem en frisure igen også når håret ikke er sat op. Jeg fik både hårkur, hovedbundsmassage, massage i stolen, the og en masse modeblade at kigge i, så det var bare rigtig lækkert. Mit hår er blevet så dejlig let og blødt, selvom der ikke blev klippet flere længder af :) Det er blevet klippet ned i en spids og med nogle etager og så er pandehåret blevet klippet så det er sammenhængende med resten af håret :) 
 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar