onsdag den 1. januar 2014

Nytår!!

Jeg havde en rigtig hyggelig og dejlig nytårs aften i går. Kæresten og jeg holdt nytår hos min søster og hendes kæreste. Her er lidt billeder fra aftenen :) 
Mit nytårshår blev krøller. Jeg brugte 3 kvarter på at krølle mit hår og da jeg så endelig kom hen til min søster var krøllerne næsten væk, men der så godt ud mens de var der :) Hvordan får i krøller til at holde hele dagen/aftenen?? 
Nå men så havde vi delt det lidt ud så vi skulle stå for forretten som var lakseroulade med rejer, hjemmelavet dressing, salat, avocado, asparges og tomat. Så havde vi købt flûtes til, men det havde jeg glemt at varme og kom først i tanke om da vi stort set var færdige med forretten, men det smagte nu godt alligevel :) 
Hovedretten stod min søster og hendes kæreste for, det var coulotte steg, med ovnbagte kartoffelbåde, whiskysauce, flûte og salat med granstæble, det var også rigtig lækkert. 
Desserten havde min søster og hendes kæreste også stået for. En rigtig lækker hjemmelavet isdessert. Det var en mandel marengs bund med daim-is og så var den pyntet med brombær og hindbær, det var mums!! 
Så stod den på chips, dip, strawberry daiquiri, og kl 24 self på champagne (alt for sur efter vores smag) og kransekage :) 
Natmaden havde jeg lavet og det var Pizzaflûtes, dejlig nemt og rigtig godt :) 
Håber også at i havde en dejlig aften/nat?? :) 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar