lørdag den 18. januar 2014

Nyt hækleprojekt

Tusindfryd

Nyt projekt sat i gang og venter spændt! Jeg har lige bestilt alt dette på Tusindfryd. Det er en rigtig fin webshop med masser af lækre ting. Det er nemt og hurtigt at bestille på webshoppen og man kan købe med alle kort via Paypal. 
Det jeg har bestilt er en tunesisk hæklenål med wire og noget af Tusindfryds hverdagsuld. Nu vil jeg nemlig afprøve teknikken tunesisk hækling/hakning. Jeg glæder mig vildt til at få tingene og gå i gang. Der var simpelthen så mange fine farver garn, så det var svært at vælge hvilke det skulle være. Jeg gæder mig også til at se farverne sammen i virkeligheden og til at afprøve teknikken.


Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hej Mette - så fandt jeg din post, tak for linket :-) Hvor meget garn har du købt af hver farve? Et enkelt nøgle? Mvh Sanne

    SvarSlet
  2. Hej Mette - så fandt jeg din post, tak for linket :-) Hvor meget garn har du købt af hver farve? Et enkelt nøgle? Mvh Sanne

    SvarSlet