søndag den 12. januar 2014

Ynglings hverdags makeup


Jeg bruger ikke vildt meget makeup til hverdag, dog skal der lige lidt til og her er mine ynglingsting i hverdagen.
Til hverdag har jeg ALTID mascara på!! Min mascara er altid vandfast, da jeg cykler frem og tilbage til toget og lige nu til praktikstedet, og jeg gider ikke ligne en panda når jeg når frem, hvis det regner en dag. Mascaraen på billedet er min absolutte favorit, da jeg synes den giver flotte vipper og jeg ved at den ér vandfast og man kan enda bade med den. Oftest har jeg også concealer og fugtigheds creme på. Concealeren til lige at dække under øjnene, så man ser mere frisk ud. Fugtighedscreme bruger jeg aloevera cremen fra The Body Shop til sart hud, som jeg synes er rigtig lækker og dejlig fugtgivende.
I det hele taget er jeg ret vild med produkter fra The Body Shop, da jeg synes det er rigtig lækre produkter, som ikke er testede på dyr og de benytter fair trade leverandører af deres ingredienser. 
Nå men så alt efter hvor træls hud jeg synes jeg har og om jeg vil beskyttes mod solen eller bare mangler lidt glød, kommer jeg lidt BB creme i ansigtet og hvis jeg nu også synes jeg ser alt for bleg ud stadigvæk, kommer jeg Bronzer på kinderne, næsen og lidt i panden, men altid kun så det ser naturligt ud og ikke for meget :)  
Produkterne på billedet er: 
- Maxfactor Fals Lash Effect vandfast mascara 
- Maybelline Dream Lumi touch highlighting concealer
- Maybelline Dream Fresh BB creme
- Aloe Smoothing Day creme fra The Bodyshop
- Rimmel Natural Bronzer 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar