mandag den 10. februar 2014

Hurtig hækling

 





 
I går sad jeg og brugte tid på at hakke (tunesisk hækling) lidt på pudebetrækket. Jeg synes at det bliver virkelig fint med de melerede overgange og jeg synes det er rigtig spændende hvordan det kommer til at se ud hver gang jeg kombinere 2 farver i det melerede. Det får et nyt udtryk alt efter farver. Den lysegrå (som ser lidt lyseblå ud) og grønne går meget i et sammen og man ligger ikke så meget mærke til de vandrette snore i modsætning til det mørkegrå og grønne, da de 2 farver er kontraster er det meget tydeligt.
Med tunesisk hækling synes jeg at det går hurtigt fremad i forholdt til hvis det skulle laves med alm fastmasker. I går fik jeg hæklet hele det helt grønne stykke og det stykke der er lavet indtil videre af det mørkegrå/grønne.
Glæder mig til at det bliver færdigt og jeg kan se resultatet på en pude :)


Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar